Thursday 16 May 2013

Little black dress



Hy lovelies,

Me voila de retour après deux semaines très très chargées (merci le mois de Mai). Aujourd`hui je vais vous montrer ma nouvelle robe chérie que j`adore: ni trop longue (je n`aime pas du tout les robes ou jupes qui dépassent le genou), ni trop courte juste parfaite et aussi les sandales que j`avais vu depuis très long temps sur le site de Mango et que je me suis décidée difficilement a les commander mais maintenant je me félicite de mon choix...ha ha .Bonne journée a tous e vous pouvez me suivre aussi sur mon Instagram @princessetropezienne où je suis assez présente même trop..Bisous les jolies.

Here I`m again after a long "break". Today I will show you my new lovely dress from Asos that I fell I will wear it a lot this summer  (oh summer where you are because after two weeks of sun and hot temperatures today is raining cats and dogs again) and my news sandals from Mango. For more updates you can follow me on my Instagram @princessetropezienne. Wish you all a great day and thanks a lot for your comments...Kisses

 
                  Robe: Asos           Sandals: Mango (great ones here)     Belt: vintage     Bag: Naf Naf

 

 

13 comments:

  1. Coup de coeur pour ta pochette :)
    Bisous
    Yu'

    ReplyDelete
  2. ce look est magnifique!!! cette robe te vas très bien, et j'adore tes accessoires!
    http://la-petite-vie-de-marie.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  3. amazing heels, it look so comfy!

    www.lessismoreblog.com

    ReplyDelete
  4. Très belle robe en effet :-)

    ReplyDelete
  5. Hi!
    You look great. Love your black dress :)
    xx

    ReplyDelete
  6. gUAPISIMA COMO SIEMPRE....TE AGRADECIARIAMOS UN LIKE PARA NUESTRO FACEBOOK...GRACIAS

    ReplyDelete
  7. lovely dress!
    would you like to follow each other?
    See u at Sugar Lane ;)
    kisses from Spain,
    S

    ReplyDelete
  8. really love that vintage belt!

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    ReplyDelete
  9. Hola guapa no conocia tu blog y me gusta muchisimo!!! pasate por el mio a ver si te gusta y si es asi podemos seguirnos mutuamente! ademas estoy de sorte y aun puedes participar en el, besitos!!
    http://whattookfashion.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. I change a blog, if that's okay we could follow each other, if so let me know kisses.
    http://whattookfashion.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  11. Great!Impressed with the jacket, very soft leather. So I cannot describe how comfortable it is to wear. I have been in love with mens leather jackets offered by cwmalls.com, really catch eyes.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...