Friday 4 January 2013

I`m backkkkkkkkkkkk

Hello sweet readers,


Tout d`abord Bonne Année 2013 avec plein de bonnes choses et beaucoup de santé. Je vous remercie énormement pour vos messages pendant mon abscence, ca me touche. Je suis rentrée de Roumanie il y a quelques jours et là-bas je ne me suis pas trop occupée de blog car j`ai voulu profiter au maximum de ma famille. Ce soir je vous laisse quelques photos prises avec mon iPhone et demain je reviens comme dab avec les tenues. Bisous


First of all Happy New Year 2013 with lots of love, health and everything you wish. Thanks a lot for your kindly message during my break. I came back from Romania a few days ago and there I was super busy and I wanted to take avantage of every minute spend with my family. This evening I leave you same pictures taken with my IPhone and tomorrow I will be back like always with some nice outfits. xoxo






 
                                                                                   Yummy yummy Romanian cake

                                                                                                    Yummy yummy Nikon cake

                                                             Arriving in Nice - lovely view







3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...